Tvoříme goodwill

vedení a historie

Partneři HPCG

Ing. Lenka Hlavatá, MBA

managing partner, Podnikové procesy a Finance

Má na starost strategii, vedení společnosti a business development. Řídí nastavování obchodních procesů klíčových projektů. Studovala mezinárodní obchod na VŠE v Praze, titul MBA se specializací na finanční management získala na University of Seattle.

V oblasti řízení podniku a financí se pohybuje již 15 let. Před nástupem do HPCG působila vedle různých pozic ve vedení finančních oddělení tuzemských i mezinárodních obchodních společností, také např. jako asset manager v investičních fondech s globální působností a celkovým spravovaným majetkem přesahující sumu 680 mld. USD. Lenka je také autorkou konceptu projektu Český Goodwill - ocenění pro firmy, kterých si lidé váží.

Ing. Petr Hlavatý

partner, senior consultant, Podnikové procesy a Marketingová komunikace

Kariéru začínal jako key account manager v mezinárodní full-service reklamní a komunikační agentuře, následně založil poradenskou společnost HPCG - ISO Consulting. Věnuje se zejména strategickým klientům, důraz klade na efektivitu marketingových procesů a následné komunikace.

V rámci služeb HPCG mimo jiné působil jako ředitel komunikace a tiskový mluvčí HOCHTIEF CZ či jako vedoucí komunikace a tiskový mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu. Stál v čele významných komunikačních kampaní pro české i mezinárodní zadavatele a spolu-formuloval obchodní a komunikační strategii řady produktů a společností uváděných na český a slovenský trh.

Milníky HPCG

2008 – založení mateřské společnosti ISO Consulting s.r.o., která se věnuje strategickému poradenství v řízení podniku

2009 – vznik HPCG založením dceřiné společnosti Hlavatý & Partners Advertising s.r.o., která je full-service marketingovým specialistou

2011 – změnou partnera ve společnosti Hlavatý & Partners Advertising s.r.o. dochází k posílení divize média a mění se název na HP Natio Media s.r.o.

2011 – v závěru roku dochází ještě jednou ke změně na pozici partnera a zkrácení názvu dceřiné společnosti na dnešní HP N Media s.r.o.

2012 – redefinice strategie HPCG posiluje úlohu mateřské ISO Consulting a její expertízy strategického poradenství v řízení podniku a značky

2013 – vznik projektu Český Goodwill  ocenění pro podnikatele a společnosti, kterých si lidé váží

2015 – založení elitního klubu pro zvané  Klub PARTNER ČESKÝ GOODWILL (KPCG) platformy pro sdílení know-how a networking, jež pomůže zprostředkovat výměnu zkušeností, které zdůrazní, že cesta odpovědného podnikání je tím správný směrem k udržitelnému rozvoji a prosperitě jednotlivců, regionů i celé ČR

2017 - oslava 5. výročí ocenění pro firmy, kterých si lidé váží – Český Goodwill v České národní bance, vznik sesterského projektu na Slovensku a premiérové předání ocenění Slovenský Goodwill v Bratislavě

2018 - HPCG vstupuje do 10. roku existence, u této příležitosti vydává neprodejnou publikaci 10 let HPCG a ve spolupráci s FTV Prima také publikaci Český Goodwill - 15 příběhů lídrů českého byznysu, která byla k dostání v prémiových novinových stáncích po celé ČR

Navigace