Tvoříme goodwill

Marketing 4.0 - Kvalita a budoucnost marketingu

06/11/2017

Podzimní seminář s ústředním tématem Marketing 4.0: Kvalita a budoucnost marketingu pořádá Česká marketingová společnost a profesní Klub učitel marketingu ve spolupráci s HPCG a mediálním partnerem Lagardere Active ČR. Diskusní setkání marketingových odborníků se uskuteční ve středu 22. 11. 2017.

V odpoledním bloku přednášek a diskusí (14,00 - 18,00 hod) vystoupí přední čeští marketéři ocenění v soutěži Marketér roku, praktické manažerské zkušenost doplní akademický pohled na budoucnost marketingu. S inspirativními příspěvky vystoupí:

Ing. Margaréta Víghová, Ph.D. (ZETOR TRACTORS, a.s.) - vítězka soutěže Marketér roku 2016 a nositelka ceny Velký modrý delfín - "Traktor jako lovebrand v digitální době"

Ing. Jaroslav Machovec (VINAŘSKÝ FOND ČR) - nositel ceny Duhový delfín představí vztah víno a český spotřebitel - "Značka Vína z Moravy, vína z Čech - jak dál?"

Ing. Jaroslav Kurčík (PENAM, a.s.) - nositel ceny Zlatý delfín - "Posun značky Penam z hlediska interní komunikace i samotných produktových řad"

doc. RNDr. Bohumír Štědroň - prorektor VŠMVV Praha - "Marketing v roce 2035"

Ing. Petr Hlavatý (HPCG) - "Marketing 4.0 - Omnichannel marketing"

Ing. Jitka Novotná - vysokoškolská pedagožka EF TU Liberec - Katedra marketingu a obchodu - "Marketing v prostředí sociálních sítí"

Nabyté znalosti a názory si účastníci mohou vyměnit v neformální rozpravě v závěru semináře, který zpříjemní drobné občerstvení. V rámci semináře bude rovněž slavnostně vyhlášen nový ročník soutěže Marketér roku 2017.

Marketing 4.0: Kvalita a budoucnost marketingu by si neměl nechat uniknout žádný z marketérů, kteří svou práci berou odpovědně a budoucnost své značky chtějí řídit strategicky.

Vaši registraci na seminář můžete provést jednoduše elektronicky na e-mail: marketa.nova(at)hpcg.cz nejpozději do 16. 11. 2017.

Zdroj: HPCG

archiv aktualit...